RSS
A A A K

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent MGOPS w Żychlinie

OGŁOSZENIE O NABORZE

Kierownika MGOPS w Żychlinie

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych

( Dz. U. 2016 poz.902).

o g ł a s z a

nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Referenta MGOPS w Żychlinie

Data zatrudnienia i wymiar etatu: 14 maja 2018 roku, wymiar czasu pracy pełen etat

 

  1. Nazwa i adres jednostki ( miejsce wykonywania pracy);

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie
99-320 Żychlin,ul.Barlickiego 15 A
tel.(24) 351 20 62

  1. Określenie stanowiska urzędniczego:

Referent w Sekcji Świadczeń Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żychlinie
 

  1. Niezbędne wymagania:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konferencji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,

  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

  4. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta,

  5. Spełnienie poniższych warunków:

  1. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

  2. posiada co najmniej wykształcenie średnie lub wyższe, staż zgodnie z odnośnymi przepisami, tj. w przypadku wykształcenia średniego - 2 lata, wykształcenia wyższego - brak wymagań.

  3. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

  1. Przedłożenie zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,

  2. Wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z rekrutacją.

 

  1. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub w jednostkach podległych,

  2. Znajomość obsługi komputera,

  3. Umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,

  4. Posiadanie znajomości przepisów prawnych regulujących pracę MGOPS w Żychlinie,

  5. Posiadanie wiedzy ogólnej dotyczącej obowiązujących przepisów z zakresu administracji samorządowej oraz zagadnień z zakresu pomocy społecznej, KPA, ochrony danych osobowych, postępowania egzekucyjnego w administracji,

  6. Odpowiedzialność, rzetelność, dyskrecja i dokładność w wykonywaniu pracy,

  7. Opanowanie, cierpliwość i komunikatywność,

  8. Dyspozycyjność,

  9. Samodzielność w pracy oraz inicjatywa i zaangażowanie,

  10. Dodatkowym atutem będzie znajomość programu TT-Pomoc,

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:

  1. Prowadzenie zadań w zakresie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi:

  1. koordynowanie pracą opiekunek,

  2. kontrola pracy opiekunek,

  3. tworzenie grafików pracy opiekunek, rozliczenia umowy o świadczenie usług opiekuńczych oraz sporządzanie zestawień zrealizowanych usług opiekuńczych.

  1. Prowadzenie dokumentacji z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

  2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kierowania i ustalania odpłatności za pobyt w domach pomocy społecznej.

  3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielenia pomocy w postaci schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca noclegowego.

  4. Przyjmowanie dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy i przestrzegania terminowości jej wykonania.

  5. Opisywanie faktur i not księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową w zakresie prowadzonych spraw.

  6. Sporządzanie zaangażowań udzielanych świadczeń.

  7. Sporządzanie meldunków i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.

  8. Prowadzenie rejestrów i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zaleceniami Kierownika Ośrodka.

  9. Wprowadzanie danych do bazy komputerowej w zakresie prowadzonych spraw: przygotowanie i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania lub odmowy przyznania pomocy z dokładnym uzasadnieniem, szczególnie w przypadku decyzji odmownych.

  10. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej środków przyznanych na świadczenia społeczne w zakresie prowadzonych spraw,

  11. Dokonywanie analizy z realizacji budżetu w zakresie prowadzonych spraw zgodnie z planem finansowym,

  12. Sporządzanie bilansu potrzeb i analizy z wykonanych planów finansowych w zakresie prowadzonych spraw,

  13. Prowadzenie zakładowej składnicy akt.

  14. Przygotowanie projektów uchwał z zakresu prowadzonych spraw oraz realizacja uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza.

  15. Zasięganie opinii prawnych w przypadkach budzących istotne wątpliwości.

  16. Egzekwowanie nienależnie pobranych świadczeń,

  17. Kompletowanie dokumentów osób odwołujących się od otrzymanych decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,

  18. Zastępstwo podczas nieobecności pracownika ds. dodatków mieszkaniowych.

  19. Współdziałanie z innymi Sekcjami Ośrodka w celu zapewnienia przepływu informacji w zakresie realizowanych zadań oraz współpraca z innymi instytucjami.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • rodzaj umowy o pracę – umowa na czas określony,

  • wymiar czasu pracy – pełny,

  • miejsce wykonywania pracy – Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie,

  • rodzaj umówionej pracy – referent.

Informacje dodatkowe:
Informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0,04%.
 

VII. Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy – załącznik nr 1),

  • oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 2),

  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 3),

  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,

  • oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych” (załącznik nr 4).

Kandydat może dodatkowo przedłożyć CV, dokumenty potwierdzające jego umiejętności, osiągnięcia zawodowe, świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia obejmujące okresy pracy obejmujące okresy pracy przypadające w innym roku kalendarzowym niż rok, w którym kandydat stara się o zatrudnienie.

Brak w/w dokumentów nie stanowi podstawy do odrzucenia oferty.
 

VIII. Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w MGOPS w Żychlinie – Pokój nr 11, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – referent MGOPS w Żychlinie” w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 roku do godziny 10:00 (decyduje termin wpływu dokumentacji) na adres: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie, 99-320 Żychlin ul.Barlickiego 15 A.
Godziny pracy MGOPS: poniedziałek, wtorek, czwartek 7.30 -15.30, środa 7.30- 16.30, piątek 7.30- 14.30.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (24) – 351 20 63 osobą uprawnioną do udzielania informacji jest Kierownik MGOPS Pani Barbara Sitkiewicz

IX. Pozostałe informacje:
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie w/w terminu lub oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 kwietnia 2018 roku o godz.11:00.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty nie wykorzystane w naborze i nie odebrane osobiście w terminie 10 dni od zakończenia procedury naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku Ośrodka.
 


Kierownik MGOPS

Barbara Sitkiewicz

Załączniki do konkursu



Opublikował: Kamil Igielski
Publikacja dnia: 09.04.2018
Podpisał: Kamil Igielski
Dokument z dnia: 09.04.2018
Dokument oglądany razy: 607