Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent MGOPS w Żychlinie
OGŁOSZENIE O NABORZE
Kierownika MGOPS w Żychlinie
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
( Dz. U. 2016 poz.902).
o g ł a s z a
nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referenta MGOPS w Żychlinie
Data zatrudnienia i wymiar etatu: 14 maja 2018 roku, wymiar czasu pracy pełen etat
-
Nazwa i adres jednostki ( miejsce wykonywania pracy);
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie
99-320 Żychlin,ul.Barlickiego 15 A
tel.(24) 351 20 62
-
Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent w Sekcji Świadczeń Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żychlinie
-
Niezbędne wymagania:
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konferencji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
-
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
-
Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta,
-
Spełnienie poniższych warunków:
-
posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
-
posiada co najmniej wykształcenie średnie lub wyższe, staż zgodnie z odnośnymi przepisami, tj. w przypadku wykształcenia średniego - 2 lata, wykształcenia wyższego - brak wymagań.
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią.
-
Przedłożenie zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
-
Wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z rekrutacją.
-
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
-
Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub w jednostkach podległych,
-
Znajomość obsługi komputera,
-
Umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
-
Posiadanie znajomości przepisów prawnych regulujących pracę MGOPS w Żychlinie,
-
Posiadanie wiedzy ogólnej dotyczącej obowiązujących przepisów z zakresu administracji samorządowej oraz zagadnień z zakresu pomocy społecznej, KPA, ochrony danych osobowych, postępowania egzekucyjnego w administracji,
-
Odpowiedzialność, rzetelność, dyskrecja i dokładność w wykonywaniu pracy,
-
Opanowanie, cierpliwość i komunikatywność,
-
Dyspozycyjność,
-
Samodzielność w pracy oraz inicjatywa i zaangażowanie,
-
Dodatkowym atutem będzie znajomość programu TT-Pomoc,
-
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
-
Prowadzenie zadań w zakresie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi:
-
koordynowanie pracą opiekunek,
-
kontrola pracy opiekunek,
-
tworzenie grafików pracy opiekunek, rozliczenia umowy o świadczenie usług opiekuńczych oraz sporządzanie zestawień zrealizowanych usług opiekuńczych.
-
Prowadzenie dokumentacji z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
-
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kierowania i ustalania odpłatności za pobyt w domach pomocy społecznej.
-
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielenia pomocy w postaci schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca noclegowego.
-
Przyjmowanie dokumentacji dotyczącej przyznawania pomocy i przestrzegania terminowości jej wykonania.
-
Opisywanie faktur i not księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową w zakresie prowadzonych spraw.
-
Sporządzanie zaangażowań udzielanych świadczeń.
-
Sporządzanie meldunków i sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
-
Prowadzenie rejestrów i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zaleceniami Kierownika Ośrodka.
-
Wprowadzanie danych do bazy komputerowej w zakresie prowadzonych spraw: przygotowanie i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania lub odmowy przyznania pomocy z dokładnym uzasadnieniem, szczególnie w przypadku decyzji odmownych.
-
Przestrzeganie dyscypliny budżetowej środków przyznanych na świadczenia społeczne w zakresie prowadzonych spraw,
-
Dokonywanie analizy z realizacji budżetu w zakresie prowadzonych spraw zgodnie z planem finansowym,
-
Sporządzanie bilansu potrzeb i analizy z wykonanych planów finansowych w zakresie prowadzonych spraw,
-
Prowadzenie zakładowej składnicy akt.
-
Przygotowanie projektów uchwał z zakresu prowadzonych spraw oraz realizacja uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza.
-
Zasięganie opinii prawnych w przypadkach budzących istotne wątpliwości.
-
Egzekwowanie nienależnie pobranych świadczeń,
-
Kompletowanie dokumentów osób odwołujących się od otrzymanych decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,
-
Zastępstwo podczas nieobecności pracownika ds. dodatków mieszkaniowych.
-
Współdziałanie z innymi Sekcjami Ośrodka w celu zapewnienia przepływu informacji w zakresie realizowanych zadań oraz współpraca z innymi instytucjami.
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
rodzaj umowy o pracę – umowa na czas określony,
-
wymiar czasu pracy – pełny,
-
miejsce wykonywania pracy – Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie,
-
rodzaj umówionej pracy – referent.
Informacje dodatkowe:
Informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0,04%.
VII. Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy – załącznik nr 1),
-
oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 2),
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 3),
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
-
oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych” (załącznik nr 4).
Kandydat może dodatkowo przedłożyć CV, dokumenty potwierdzające jego umiejętności, osiągnięcia zawodowe, świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia obejmujące okresy pracy obejmujące okresy pracy przypadające w innym roku kalendarzowym niż rok, w którym kandydat stara się o zatrudnienie.
Brak w/w dokumentów nie stanowi podstawy do odrzucenia oferty.
VIII. Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w MGOPS w Żychlinie – Pokój nr 11, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – referent MGOPS w Żychlinie” w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 roku do godziny 10:00 (decyduje termin wpływu dokumentacji) na adres: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie, 99-320 Żychlin ul.Barlickiego 15 A.
Godziny pracy MGOPS: poniedziałek, wtorek, czwartek 7.30 -15.30, środa 7.30- 16.30, piątek 7.30- 14.30.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (24) – 351 20 63 osobą uprawnioną do udzielania informacji jest Kierownik MGOPS Pani Barbara Sitkiewicz
IX. Pozostałe informacje:
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie w/w terminu lub oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 kwietnia 2018 roku o godz.11:00.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty nie wykorzystane w naborze i nie odebrane osobiście w terminie 10 dni od zakończenia procedury naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku Ośrodka.
Kierownik MGOPS
Barbara Sitkiewicz
Publikacja dnia: 09.04.2018
Dokument z dnia: 09.04.2018
Dokument oglądany razy: 818